........

2013-05-08 @ 02:01:21 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Vi tyckte det var lite festligt att gå upp mitt i natten och duscha och byta sängkläder.. Så det har vi ägnat sen senaste timman åt.. Nä.. Ni kan och har nog listat ut att Olivia spytt ner sängen.. igen.. Men det var ju lite extra festligt inatt eftersom att hon väckte mig genom att lägga spyan i nacken på mig!

Fasen vad less jag är på detta nu.. 1 spya och 1 diarré varje natt sen e set inget mer.. Är inte det väldigt märkligt?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tycker det där är väldigt konstigt, nu har hon ju kräkts så länge. Kanske skulle ringa någon läkare och fråga vad de beror på, så hon inte tappar för mycket i vikt?! Kram kram

2013-05-08 @ 02:05:36
URL: http://Varatlillahjartaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback