Hemfärd

2013-05-26 @ 14:19:42 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Igår åkte vi ut till Värmdö för att träffa våra vänner där. Riktigt trevligt hade vi och jag hoppas vi kan komma upp snart igen!

Nu är vi påväg hem till Oskarshamn igen. Vi stannade till på barnens hus i Nacka och köpte "snuttar" till flickorna. Olivia fick en ny elefantsnutte eftersom att den hon hade har försvunnit. Wilma fick en giraff och hon verkar gilla den, hon började i alla fall att pilla lite med den när jag la den hos henne i bilstolen!

Lugnet har infallit här i bilen för nu sover flickorna sött. Förhoppningen är att dom ska sova till Norrköping så vi får en lugn resa dit innan vi ska äta :-) Alexander kör och jag sitter i baksätet och har det bra med kaffe och choklad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback