Inget gjort

2013-05-16 @ 16:35:37 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Idag blir det ingenting gjort.. Wilma har en snuttardag, jag ska vara nöjd med att jag i alla fall har fått duscha en snabbis!

Ikväll blir det grillat till middag! Längtar, jag har varit hungrig hela dagen.. Men jag kan ju inte äta hela tiden.. Jag ska ju ner i vikt nu ju! Jag behöver gå ner mer i vikt innan jag kan börja springa som jag vill göra.. Jag är alldeles för tung i kroppen för att klara av det ännu!

Wilma tog förresten nappen idag (wubbanub).. Lite smått tveksam till en början men sen sov hon gott med den en liten stund! När hon sov fick jag snällt finna mig i att stå med Olivia och titta på Alexander när han klippte gräset.. Åh va rolig! Eeh..?



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Haha snacka om att små barn roas lätt! Kan förstå att du inte tyckte gräsklippningen var lika rolig :)

Svar: Haha super kul va det ;)
Angelica

2013-05-16 @ 21:01:20
URL: http://kungrex.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback