Konsert!

2013-05-25 @ 13:54:47 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Dagen igår var helt fantastisk! Vi åkte in till stadion och så gick vi och åt på en Italiensk restaurang. Skitgod mat med öl till och det bästa av hela restaurangbesöket var att vi fick egentid!

Efter maten gick vi bort till stadion, det var en jäkla massa folk så det tog tid att ta sig över alla övergångsställ och komma in på området. Men väl inne så köpte jag en tröja (givetvis) och så köpte vi en öl att dela på men den va ju ingen höjdare.. Avslagen och inte direkt kall.. Men men man kan inte få allt!

Vi letade reda på bra ståplatser och så började väntan, vi behövde inte vänta så länge innan konserten drog igång eftersom att vi kom dit rätt sent.. Tror vi kom dit vid 19:30 och bandet var ute på scen strax efter 20:00. Vilken konsert! Helt fantastiskt! 2timmar och 40 minuter höll den på och det var inte många minuter jag stod stilla kan jag lova. Det var den bästa konsert jag har varit på. Bra ös och bra låtval! Det bästa var att dom körde "Dry Country" då blev jag faktiskt lite tårögd, det är en stor favorit för mig!

Efter konserten så kände jag hur ont jag hade i fötterna, benen, ryggen, mina magmuskler som jag typ inte har några och mina tuttar.. Herregud mina tuttar jag trodde dom skulle sprängas.. På väg ut från stadion mitt i all trängsel fick jag en armbåge rakt på ena tutten.. fy det gjorde så ont så ögonen började tåras!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Låter som en härlig kväll :)

Svar: Det var det :-)
Angelica

2013-05-25 @ 16:19:10
URL: http://kungrex.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback