Kvällen

2013-05-03 @ 21:42:10 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Vi tog en liten promenad till affären förut.. Mer hade nog inte Olivia orkat även att hon bara satt i vagnen, så slut är hon.. Stackars barnet har ju knappt velat äta något sen i onsdags.. Men det kommer! :-)

Wilma hade tokont i magen när Olivia skulle nattas ikväll.. Jag ville så gärna natta min lilla Loppa så Alexander fick ta Wilma och hjälpa henne med magen! Det var gosigt att få ligga bredvid Olivia och mysa en stund :-)

Nu har Wilma somnat i min famn så jag ska försöka lägga ner henne och sen se ett avsnitt av The Vampire Diaries! Alexander kollar på hockeyn, så klart! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback