Räcker inte till!

2013-05-30 @ 20:37:59 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Herrejävlar vilken dag.. Wilma har inte velat sova och Olivia har varit ledsen för att jag inte kunnat vara med och leka för Wilma hela tiden ville snutta.. Jag såg i ögonen på Olivia hur ledsen hon blev och det skär i hjärtat på mig men vad sjutton skulle jag göra.. Sämsta mamman ever känns det som.. Jag hatar känslan av att inte räcka till :-(

Men vi passade på att gå bort till grannen och gosa med hennes katt när Wilma sov en stund så då blev Olivia glad! Jon älskar verkligen katter den ungen.. Hoppas vi en dag kan ha katt, när vi har hus! Nu sover Olivia och jag hoppas Wilma somnar snart också så jag kan göra det jag ska.. Plocka i ordning på gården och sen duscha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback