Sorg

2013-05-16 @ 20:14:18 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Det är för mycket sorg nu på en gång! Jag sörjer min älskade väns lilla pojke som blev en ängel. Så otroligt vacker liten pojke. Jag har gråtit hela natten för att livet är så jävla orättvist!

Idag beslutade vi oss för att vår lilla Amore får komma till hundarnas änglarike. Något har hänt med honom och han har huggit flera personer. Idag högg han Olivia och det var droppen. Men det gör det inte mindre sorgligt för det. Jag kan inte sluta gråta, tänker ju på hur underbar han har varit och allt som vi gjort ihop. När vi hämtade han och han bara var en liten skit. Dumma älskade hund!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Så mycket sorgligt just nu, hemskt att förlora någon som är en nära :/ Kramar!

2013-05-17 @ 08:42:07
URL: http://kungrex.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback