Tisdag

2013-05-28 @ 19:07:20 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag vet inte varför det inte har blivit av att blogga.. Det har bara fallit bort av någon anledning!

Idag lämnade jag Olivia på förskolan och gick sen hem till mamma en stund.. Vi pratade och åt frukost och hade rätt trevligt.. När jag hämtat Olivia och vi ätit lunch så somnade vi allihop och vaknade vid 15! Helt galet, strax därefter så kom min pappa och hälsade på och passade Wilma medan jag lagade mat.. :-)

Just nu äter vår lilla familjemedlem och Olivia gnäller sönder öronen på mig, tur Alexander kom hem för en stund sen så han får ta det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback