Underbart

2013-05-11 @ 11:42:25 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Pew jag började att göra i ordning Jeppe igår.. Borstade och borstade, det tar ju sån himla tid.. Men jag fick bort massa päls.. Idag borstade jag igenom honom en gång till, klippte klorna och fixade tassarna, sen fick han duscha så nu är han ute på torkning så ska jag borsta han sen när han torkat.. Jag orkade inte föna pälsen på honom nu när han lika gärna kan vara ute i sommarvärmen!

Olivia hon har varit ute med farmor vela förmiddagen och fixat i trädgården, och nu har hon precis somnat här bredvid mig.. Hon orkade knappt äta så trött var hon, lilla hjärtat! Hon älskar verkligen att vara ute, åh vad jag önskar att vi hade råd att köpa hus nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback