Wilma

2013-05-20 @ 20:01:55 | Publicerat i: W 0-6 månader | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Vi var iväg till BVC idag jag och Wilma. Hon växer så det knakar och följer sina kurvor så fint, men idag blev det ett litet fint skutt upp i kurvan. Hon har gått upp nästan 500g på 1,5 vecka. Jag som har oroat mig för att jag kanske inte hade tillräckligt med mat åt henne, den oron kan jag släppa nu! :-)

Hon är verkligen mycket mer med nu. Tittar sig omkring, följer med blicken och följer föremål med blicken. Ler massor och jollrar. Viftar med ben och armar samtidigt som hon jollrar och snackar. Hon tar nu nappen men BARA wubbanuben som jag köpte. Hon avskyr verkligen att ligga på mage precis som storasyster gjorde.. Men vi övar en stund varje dag! Hon är grymt stark i nacken och har varit det sen hon föddes!

Jag har ju som jag nämnt för några dagar sen börjat pumpa ut mjölk och ge henne i flaska.. Varje gång (förutom första) har det varit skrik och panik i kanske 15-30 minuter innan hon tagit flaskan, svettigt värre!! men idag tog det bara 5-10 minuter och hon slurpade i sig 100ml, Känns fint det.. På fredag MÅSTE det fungera för då kommer hon(och Olivia såklart) ha barnvakt i ett antal X timmar eftersom att vi ska på konsert!

Bild från BB och en bild från Öland, så missnöjd man kan vara då <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback