Kvällspyssel

2013-11-10 @ 23:02:37 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag kan vara väldigt slö me. Att göra saker ibland som jag vet kommer ta mycket tid av mig.. Ikväll har jag suttit och knåpat med gamla foton.. Olivia döptes för två år sen och ikväll fick jag i ordning på hennes dopalbum.. Slö jag vet ;)

Jag har även satt in foton i hennes "mina första år" bok, så liten hon var!! :-) nu är den nästan klar.. Inte riktigt då jag måste framkalla lite nyare kort på henne att sätta in då boken sträcker sig till det att hon blev två år.. Och så såg jag att jag behöver beställa ett till fotoalbum till henne.. Nu i efterhand ångrar jag på att jag inte gjort fotoböcker ist.. Men men.. Vi bestämde att vi ska höra album till det att Olivia blev 2 år och sen blir det fotoböcker!! Wilmas foton kommer vi göra fotoböcker av från början! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback