Middagsgäster

2013-11-26 @ 23:11:45 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag hade mamma och Co. här på middag idag. Det blev kalops som hade stått på spisen i ca 4 timmar så köttet var riktigt mört och gott! Maten blev uppskattad av alla, även Wilma som faktiskt fick äta det trotts saltet, men alltså hon blir ju knappast "försaltad" av en gång! 

Innan idag så var bästa Sandra och Elwin här, ungarna lekte och vi fick prata.. Herregud tänk att vi har så mycket att prata om, vi som ses näst intill varje dag :) ❤️

Jag är slut nu ikväll, både fysisk och psykiskt känner jag.. Jag har beställt julklappar till våra föräldrar idag så nu är det klart oxå.. Så nu har jag två kvar att köpa! Tror jag ialf :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback