Pyntat och blekt håret

2013-11-30 @ 23:55:37 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Natten var gräslig, stackars Wilma kunde inte sova så jag satt med henne på bröstet största delen av natten för att hon skulle få sova.. 

Mamma och brorsan kom hit vid elvatiden och vi drog igång med fönsterputsning och strykning av julgardiner. Jimmy tog med sig Olivia ut till lekplatsen en stund så att mamma och jag fick höra det vi skulle. Hon tyckte ju att vi var dödstråkiga som inte kunde leka med henne.. Wilma satt i gåstolen och tittade på, men fick sen lägga dig då hon haft feber och har varit väldigt hängig och klängig idag.. Men i alla fall så är julpyntet snart klart, nu är det bara lite småplock kvar och det kan jag göra själv :)

Trött på dom gamla hederliga adventsljusstakarna så jag pysslade ihop den här. Skulle vilja ha siffror på ljusen också men får se, jag blev rätt nöjd ändå! Imon får vi tända första ljuset! Mysigt värre!!

Jag blekte håret idag också, det blev inte då bra.. Blackigt och ogämnt så jag får väl slänga i en burk till för att jämna till det hela och så har jag beställt en färginpackning som ska dra ut det gula som blev.. Hoppas det blir bra efter det! 

Ni ser ju hur det ser ut, måste fixas till!! 
(Sleten mamma. Javisst!!)

Nu ikväll så har jag och Jimmy sett film, men jag fick springa in till Wilma titt som tätt för hon har haft ordentligt ont i munnen i kväll.. Nu sover hon med Ipren i kroppen så vi får se när hon vaknar och har ont igen.. Stackars mitt hjärta ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback