Rotmos och fläsklägg

2013-11-18 @ 23:16:01 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Det blev en långgrunda i skogen och som vanligt glömde jag kameran hemma.. Får ta med den imon så ni får se vilken mysig runda det är! Efter promenaden ville Olivia leka lite ute så vi sparkade lite boll och åker rutschkana medan Wilma fick vara inne med farmor och Stig :)

När vi kom in fick vi rotmos och fläsklägg till middag, herrejisses vad gott det var, min diet gick käpparna åt pipsvängen där men det var det värt!! Imon är det bara på't igen!

Nattningen av Olivia tog 1,5 timma idag, jag höll på att bli knäpp! Men när hon hade somnat så satte jag mig i soffan med dom andra och där har vi suttit.. Kollade på en Norsk serie som verkar riktigt bra och sen har vi bara pratat och umgåtts.. Mysigt faktiskt! 

Nu räder sovdags, man vet aldrig när minasmå hjärtan vaknar imon bitti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback