Trött ikväll

2013-11-13 @ 20:34:48 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Nu har jag landat i soffan! I förmiddags var jag en sväng hemma hos mamma och kollade om hon hade några gardiner som jag kunde låna av henne till jul. Jag hittade några som jag tror kommer bli riktigt bra :) 

Efter att jag hämtat Olivia på förskolan så skulle jag få henne att sova oc trodde jag slumrat till men då hade jag sovit i ca en timma haha så det blev inte mycket egentid för mig på dagen idag, men det har ju gått bra ändå! :) 

Sandra kom hit och umgicks i eftermiddag, Olivia var lite fundersam över varför Elwin inte var med men hon var ändå glad att Sandra var här! Vi pratade en massa medan jag förberedde en coleslaw som jag har ätit nu ikväll, jisses vad gott det är!!

Nu så sover ungarna sen några timmar tillbaka så nu ska jag bara ta det lugnt och se på tv! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback