Då var det Söndag... Igen..

2013-10-13 @ 23:07:49 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Det går lixom inte bara att sätta sig att blogga hur som längre.. Update om igår uteblev helt enkelt.. Kan med korthet säga att traktor racet här i stan var en stor hitt! Olivia var överförtjust!

Idag har vi inte gjort så mycket, mest tagit det lugnt.. Alexander åkte till Stockholm idag och kommer inte hem förens på torsdag.. Det är alltid lika trist när han åker :-(

Nu ikväll var pappa, mamma och Valle här på besök och drack lite kaffe.. Trevligt, men blir lätt lite dålig stämning då både min mamma och pappa kan lägga sig i när jag tillrättavisar Olivia och det avskyr jag, vilket dom också får höra.. Min unge, mina regler!! När jag tillrättavisar min unge ska resten bara vara tysta och inte lägga sig i.. Punkt slut! 

Nu ska jag sova för imon ska jag och ungarna till Västervik! Gäller att vara utvilad bakom ratten när jag har mina guldklimpar i baksätet ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback