Härlig dag

2013-10-29 @ 18:54:05 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Minstingen sover nu gott i sin resesäng! Olivia sitter och youtubear på min iPad.. Snart är det läggdags även för henne och efter det ska jag bara ta det lugnt.. Lite vin och ost med kex ikväll får det bli eftersom att jag inte kunde ta det igår. 

Vi har haft en härlig dag här i tveta idag! Vi gick upp vid 7 och åt frukost, så satte vi igång och fixa lite.. Dammsugning och lite sånt nödvändigt, efter det gick vi en helt underbar skogspromenad här i området! Wilma domnade nästan direkt i vagnen, Olivia gick nästan hela vägen och fick göra sig av med massa energi det var bara en liten stund som hon ville åka på ståbrädan.. 

Nu är det nattningsrutin för Olivia som står på schemat! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback