Mycket men ändå inget

2013-10-18 @ 19:48:16 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva idag.. Det har hänt mycket men ändå inget.. Jag fick ett par barnfria timmar under eftermiddagen med Sandra som var väldigt välbehövliga! Vi hade visst en massa att prata om så det var ju skönt att få prata näst intill helt ostört! :-)

Nu snart ska vi äta sen middag jag och Alle, så mysigt att äta när ungarna somnat och man får sitta i lugn och ro och äta.. Imon är det babysim för mig och Wilma vilket ska bli mysigt! Jag har inte bestämt mig ännu för om jag ska gå eller ta bilen dit, jag får nog avgöra det efter vädret imon :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback