Naprapaten igen

2013-10-08 @ 13:43:56 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

När Olivia lämnats på föris idag så gick jag och Sandra hem till mig.. Kaffe drack vi i vanlig ordning och sen skulle jag iväg till naprapaten igen medan Sandra passade på att få sig lite bebistis med Wilma :-) tänk vad bra att jag kan låna ut henne ibland så Sandra får lite bebismys ❤️

Hos naprapaten så gick det bra, det gjorde inte lika ont i nedre delen av ryggen den här gången, vilket var bra! Men mina axlar och min nacke alltså, shit vad ont.. Såå det blir ett återbesök till! Jag måste få bukt med detta nu! Idag "knäckte" han till ryggraden 2 gånger och jäklar vad skön det var efteråt! Båda gånger när jag kommer därifrån har jag kännt mig lätt och lycklig eller vad jag ska kalla det.. Måste ju vara någon endorfinkick jag får som gör att jag känner så! Härligt är det i alla fall och glad blir jag ju :-)

Nu ska jag väcka mina monster så ska vi gå på promenad :-)

Kommentarer
Postat av: Nina

Naprapat-knak-i-ryggen är ju lite läskigt men så jäkla gött efteråt, förstår precis känslan, dessutom känns det som man blir 10 cm längre!

Svar: Ja, jäkligt läskigt och luften går typ ur en.. Men himla skönt efter! Haha jaa så känns det verkligen :D
Angelica

2013-10-09 @ 00:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback