Zzzzz

2013-10-30 @ 22:32:33 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag fick knappt sova nått alls inatt.. Så typiskt, vi gick och la oss allihop vid 22:30 och jag somnade väl en timma senare typ.. Sen vi 1 så brakade det lös, Wilma vaknade och fick amma, sen fick hon panik över att jag la henne i resesängen igen så jag la henne brevid mig i stället, det gick bra i ca en timma sen va hon ledsen så jag tänkte trösta henne med "mammasnutt" men nä, det gick inte alls! jag satte mig upp med henne i famnen och då blev hon nöjd.. Där fick jag sitta sen, jag vet inte hur länge men jag här en vag aning om att jag kikade på klockan vid femtiden och då hade jag precis lyckats lägga ner Wilma i resesängen.. Sen vaknade Olivia vid 6:30 och var pigg som en mört och då var det bara att gå upp.. Tror ni jag var halvdöd eller ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback