Lilla Mini 💜

2013-09-25 @ 20:17:19 | Publicerat i: W 0-6 mÄnader | InlÀgget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag tĂ€nkte prova nĂ„tt nytt med Wilmas sömn ikvĂ€ll.. Jag ammade henne och gossade lite och la sen ner henne i sin sĂ€ng, pussade och stoppade om henne sa godnatt och gick ut ur rummet.. SĂ„ började jag fixa med disken medan jag hade koll pĂ„ henne i babymonitorn.. Hon lĂ„g dĂ€r och fixade och donade, blev lite ledsen nĂ„gra gĂ„nger sĂ„ jag fick gĂ„ in och stoppa om henne och ge henne en puss.. Sista gĂ„ngen jag gick in la jag en hand pĂ„ henne och gungade sĂ€ngen lite sĂ„ somnade hon till slut, efter att ha grĂ„tit förbannat sĂ„ somnade hon med sin napp och snutte! Det gör lite ont i hjĂ€rtat att inte plocka upp henne nĂ€r hon blir sĂ„ ledsen, men det Ă€r bara att stĂ„lsĂ€tta sig och inte lĂ„ta henne vinna.. Hon grĂ„ter ju för att det Ă€r en förĂ€ndring och att hon inte vill! Det gick ju bra idag, hoppas det gĂ„r snĂ€ppet bĂ€ttre imon :-) 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback