Orolig natt

2013-09-25 @ 16:11:27 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Efter en natt med myyyycket gråt från Wilma så fick jag sovmorgon till 9:30!! Så välbehövligt! Jag vet inte varför Wilma varit så ledsen, vissa gånger lät hon rädd och andra gånger som att hon hade ont.. Frustrerande att inte veta vad som är fel.. Jag vill ju inte peta i henne smärtstillande när jag inte vet om, vart och varför hon har ont.. Tuff och orolig natt med andra ord! 

Dagen har varit lugn och Wilma har sovit mycket men även hunnit med lite sitträning på golvet, hon kan sitta utan stöd längre och längre stunder :-)

Min pappa har varit här en stund på lite fika och lekt lite med barnen.. Just nu är Alexander och Olivia ute, Wilma sover och jag har egentid framför mitt fåniga program på tv :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback