Torsdag

2013-09-26 @ 23:15:52 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Morgon/förmiddag: Sandra kom hit på kaffe medan dom stora kidsen var på förskolan, jag passade samtidigt på att gå igenom alla gravidkläder som jag har.. Det var mer än jag trodde!! Och nu finns allt på Tradera, hoppas det säljs så att jag blir av med det!

Lunch: Olivia var så trött efter förskolan så hon fick lägga sig innan hon hann att äta något. Själv åt jag köttfärssås och kokta morötter som jag hade hyvlat med potatisskalaren till tunna "band" och så en klick kvarg för proteinets skull :P gott gott!

Eftermiddag: Olivia vaknar efter en stunds vila och får sätta sig och äta, snacka om hungrig!! Sen klädde vi på oss och gick hem till Sandra och elwin för att leka. Ryggen kändes bra! 

Efter ett par timmars lek och prat klädde vi på oss och gick hem, ryggen sa ifrån lite men hem var vi ju tvungna att komma så jag kämpade på! 

Väl hemma började jag laga mat, mjölk och äggfria pannkakor som blev goda, till hade jag kvarg sötad med funlight och lite hallon i, gott! 

Kväll: ungarna nattades, Wilma somnade i sin säng efter ca 15 minuter, hon fick lite gung på rumpan när hon blev sådär tokledsen och då somnade hon på 2 sekunder! Duktiga lilla unge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback