Lägenhet

2014-01-16 @ 19:33:36 | Publicerat i: O 1år-2år | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Var på en visning av en femma idag.. Så fort jag kom innanför dörren ville jag vända och gå, dom som bott där har rökt inne så jävla snuskigt! Jag gick ett varv runt lägenheten och den var fin, men jag kan inte bo i sånt snusk alltså! Fy!

Olivias nya overall kom idag, suuupersnygg är den och Olivia blev förälskad :) när vi hade hämtat den i affären så passade vi på att stanna på en lekplats för att leka lite, men hon tyckte inte att det var så roligt så hon ville snart gå in!

Eftermiddagen har varit ganska växlande mellan glada barn och griniga barn, räddningen blev när Sandra kom hit och vi lagade lite mat och åt, vi pratade en massa och Olivia fick lite iPad tid. :)  

Nu sover tjejerna och jag ska göra plankan och sen ställa mig i en dusch :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback