LCHF

2014-01-30 @ 22:36:27 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 2 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag har bestämt mig!!! På lördag går jag all in för LCHF! Jag har läst och läst och googlat och googlat och kommit fram till att "jäklar jag måste ialf prova!!" Jag har läst Katrin Zytomierskas bok och blivit så jäkla taggad! Hon är så underbart ärlig i det hon skriver och det är såå himla sant!

Vi har handlat hem allt möjligt idag så att jag inte ska falla för massa annat som jag inte ska äta.. Så ja, det blir spännande att se hur detta kommer att gå :)

Kommentarer
Postat av: Thereisia

Vad heter boken?
Jag tror inte på LCHF...förstör blodkärlen

Svar: Den heter "Dags att bli smal LCHF på mitt sätt"jaha men jag tror på det :P man förstör ju inte blodkärlen om man gör rätt.. det är när man börjar blanda en jävla massa kolhydrater med allt fett som det blir farligt...
Angelica

2014-01-31 @ 14:05:16
Postat av: Elin

Lycka till! Det kommer gå jättebra! För mig har LCHF funkat jättefint! (-20 kg nu) Massor av saker är farligt här i livet! ;) Att banta och hålla igen på kalorier (som oftast leder till svält) är farligt.. Sunt förnuft är bäst (och fett) ;)

och.. ibland blandar jag fett och kolhydrater hej vilt! Gäller att hitta balansen man är ju bara människa och en kost ska vara hållbar glöm inte det!

Kram/Elin

Svar: Ojoj grattis till den nedgången! Bra jobbat! :) jag tror det kommer att gå bra! Det finns ju så mycket gott att äta! Det bästa av allt är ju all ost man får äta :D
Angelica

2014-02-01 @ 12:23:03
URL: http://elincarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback