Natten som var!

2014-01-29 @ 20:56:51 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Natten var fruktansvärd!! Det började med att Wilma skrek och skrek och skrek.. Sen bajsade hon, vatten.. När jag hade bytt på henne så var det min tur att gå på toa.. Wilma fick sitta i famnen för annars skrek hon för full hals.. Jag mådde riktigt dåligt dör ett tag och fick panik och trodde jag åkt på magsjuka.. Jag ringde till Alexander som jobbade natt och sa att han fick åka hem, NU! Han skulle försöka komma iväg så fort som möjligt!

Jag tog med mig Wilma in i sovrummet och halvlång med henne på bröstet så att hon skulle somn! Sen la jag ner henne och försökte att somna själv.. Jag somnade och vaknade vid 7, gick upp och kände mig lite mör i magen.. Eller vad man ska säga..

Vid nio kom Alexander hem och då kände jag mig som vanlig, tack och lov! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback