Pulka

2014-01-29 @ 21:09:04 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Som sagt , dagen började vid 7 i morse och då blev det välling till tjejerna och grönt te till mig så bäddade vi ner oss under en filt framför Bolibompa, så mysigt!! 

Vid halv nio satte vi igång disco här hemma och poppade loss till Icona pop - I love it. Olivia älskar den, om och om och om igen spelade vi den och dansade och fjantade loss.. Så härligt att fjanta loss ibland och när Alexander kom hem vid nio var jag helt slut och svettig av allt skuttande. Det blev återigen mys i soffan fram till lunch ungefär. Efter lunch skickade jag Alexander i säng medan Wilma sov och så gick jag och Olivia ut och åkte pulka. Riktigt roligt att få en stund ensam med henne! 

Resten av dagen har vi lekt, haft disco, sett på tv, lekt med lera och bara haft en bra dag helt enkelt! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback